In primul rand as vrea sa va vorbesc despre acest CC CREAM din gama Gerovital Happiness.  Personal nu prea folosesc fond de ten, nu consider ca la tenul pe care il am aa avea nevoie sa ma incarc zi de cu fond de ten. Oricum, trecand peste asta, am si eu zile in care nu sunt tocmai multumita de aspectul meu asa ca aleg sa folosesc un CC sau un fond de ten lejer. Acesta cu pricina mi s-a parut excelent pentru acelea dintre voi care nu va doriti o super acoperire, dar va doriti un ten mat si ceva care sa reziste. Pentru mine acesta chiar a functionat. Este noanta MEDIU si in cazul meu fata nu mi-a lucit deloc si CC-ul nu s-a miscat deloc de pe fata. Cu incredere vi-l recomand insa aveti grija ce nuanta va alegeti. Cc cream-ul vine in trei nuante: deschis, mediu si inchis.

15682147_1209253125818440_1782764906_o15658660_1209259372484482_1580628815_o

Al doilea lucru de care ma declar pe deplin multumita face parte, ce sa vezi, tot din gama Gerovital Happiness, nu de alta, dar domnii de la Farmec au fost suficient de draguti incat sa-mi ceara umila parere. Oricum e de mentionat ca sunt foarte sensibila in ceea ce priveste demachiantele, mai ales cand povestim despre zona ochilor. Simt ca imi i-au ochii foc daca nu le convine formula demachiantului. Cel despre care palavragim aici mie chiar mi s-a potrivit. Nu simt ca ma ustura ochii de la el, iar machiajul in indeparteaza destul de bine. Nu este de ajuns o bobita micuta de produs pentru a indeparta un fond de ten mai rezistent, dar nici nu ai nevoie de jumatate de sticla pentru a-ti indeparta tusul, zic si eu. Pielea ramane fina dupa demachiere si cel mai inportant ramane curata, pentru ca ce sa vezi asta caut eu la un demachiant. Exista si aici trei tipuri de demachiant: pentru ten uscat, mixt si gras. Al meu este pentru ten uscat si miroase demential a caise.

15658718_1209253155818437_1482051332_o15682135_1209266452483774_571040388_o

Ei si acu’ e acu’. Ce o sa va prezint in continuare e vechi de cand lumea si probabil l-ati mai intalnit dealungul timpului sau le-ati vazut pe ale voastre dragi mame folosindu-l. Este vorba de nimeni altul decat DOINA. Minunatul lapte nutritiv de la DOINA. Nici nu a fost nevoie de prea multe folosiri pentru a-mi da cu parerea pentru ca l-am folosit foarte mult de-a lungul timpului. Totusi vazandu-l in pachet mi-a trezit o oarecare nostalgie, o dorinta de a ma intoarce in trecut, in vremea in care el era Dumnezeu Tatal. Intorcandu-ne la oile noastre, el vi-l recomand cu caldura, este foarte foarte but atat pentru indepartarea machiajului cat si pentru hidratarea tenului. Cu riscul de a ma repeta, va mai spun o data sa-l incercati neaparat.

15696686_1209253132485106_391050258_o    doina

Ei bine daca pana acum totul a tinut de parerea mea stricta si personala, acum intra in discutie conducatoarea suprema, zisa uneori si mama. Pentru ca stiu ca-i plac cremele de toate formele, consistentele si mirosurile, m-am gandit s-o cadorisesc si pe ea cu un set de creme din gama Gerovital H3 Derma+. Setul contine o CREMA ANTIRID SI FERMITATE si o CREMA ATIRID CONTUR OCHI. Ei si acum incepe momentul in care ma voi baza pe ce mi-a spus mama mea scumpa si draga. Ea sustine ca formula cremelor este una foarte hidratanta, fara a lasa insa o pelicula grasa. Crema pentru ochi calmeaza zona in care este aplicata oferindu-i un aspect vizibil mai ferm doar dupa cateva aplicari. Trecand la persoana mea, eu va recomand acest set pentru mamele voastre, daca stiti ca folosesc genul acesta de produse.

15658618_1209253172485102_1796623756_o

Si cam aceasta a fost primul meu articol pe blog. Sper sa va placa si sa gasiti utile sfaturile si recomandarile mele.

Loredana Maria…